در روزهایی که خاورمیانه شعلهور از جنگ و ناامنی است و سیاستهای بینالمللی تحت تأثیر تنشهای رو به فزونی قرار دارد، دونالد ترامپ رئیسجمهور سابق ایالات متحده، با سبکی عجیب و تجملگرایانه وارد میدان شده است.
به گزارش آناژورنال او در جدیدترین اقدامش، در شبکههای اجتماعی و رویدادهای تبلیغاتی، عطر شخصیاش با نام “Victory 45-47” را معرفی کرده؛ عطری که در شیشهای طلایی و شبیه مجسمه خود او عرضه میشود.
عطر “پیروزی” در سایه آتش جنگ؟
در شرایطی که بحرانها در غزه، لبنان، سوریه و ایران جان هزاران نفر را تهدید میکند و کارشناسان جهانی درباره نقش ایالات متحده در تشدید این تنشها هشدار میدهند، بسیاری میپرسند:
آیا ترامپ بیش از آنکه یک رهبر سیاسی باشد، به یک بلاگر لاکچری بدل نشده است؟
کاربران شبکههای اجتماعی به این تناقض واکنشهای تندی نشان دادهاند و بعضی حتی تبلیغ عطر توسط ترامپ را “بیاحترامی به جانباختگان و قربانیان جنگهای ناشی از سیاستهای او” توصیف کردهاند.
برند عطر ترامپ چیست؟ Victory 45-47
نام این عطر به دوره ریاستجمهوری ترامپ (چهل و پنجمین رئیسجمهور) و امید او برای پیروزی دوباره در انتخابات ۲۰۲۴ و تبدیل شدن به چهل و هفتمین رئیسجمهور ایالات متحده اشاره دارد.
سوالات متداول:
ترامپ واقعاً عطر مخصوص خود را معرفی کرده؟
بله. عطر Victory 45-47 با شیشهای طلایی از مجسمه خودش توسط ترامپ تبلیغ شده است.
این اقدام چه بازخوردی داشته؟
بسیاری آن را در تضاد با وضعیت نابسامان جهانی و نماد خودمحوری و تجملگرایی ترامپ دانستهاند.
آیا هدف ترامپ تبلیغ انتخاباتی بوده است؟
تحلیلگران میگویند این عطر بخشی از برندینگ شخصی اوست و با هدف تقویت جایگاهش در انتخابات آینده عرضه شده است.
ارسال پاسخ
نمایش دیدگاه ها