سوپر اسپرت جدیدی از سانتاگاتا برای رقابت در کلاس GT3

لامبورگینی تمراریو GT3 معرفی شد. این سوپراسپرت جدید با موتور V8 توربوشارژ و بدون سیستم هیبریدی، جایگزین هوراکان GT3 می‌شود و از مارس ۲۰۲۶ وارد رقابت‌های جهانی می‌گردد.

سوپراسپرت جدیدی از سانتاگاتا برای رقابت در کلاس GT3
اخبار فوری جنگ

لامبورگینی از نسخه مسابقه‌ای خودروی تمراریو با نام تمراریو GT3 رونمایی کرد؛ خودرویی که برای رقابت در سری مسابقات GT طراحی شده و جایگزینی شایسته برای مدل موفق هوراکان GT3 محسوب می‌شود.

به گزارش آناژورنال برخلاف نسخه جاده‌ای تمراریو که به سیستم پلاگین هیبریدی V8 مجهز است، در نسخه GT3 خبری از سامانه هیبریدی نیست.

این خودرو از یک پیشرانه‌ی V8 چهارلیتری توئین‌توربو نیرو می‌گیرد؛ موتوری قدرتمند که برای تحمل فشارهای مسابقه‌ای بهینه‌سازی شده است.

زمان شروع رقابت تمراریو GT3 در مسابقات رسمی

تمراریو GT3 اولین حضور رسمی خود را در مسابقات ۱۲ ساعته سبرینگ در مارس ۲۰۲۶ تجربه خواهد کرد.

تیم موتوراسپرت لامبورگینی اعلام کرده این خودرو مطابق با مقررات فنی FIA GT3 توسعه یافته و برای حضور در تورنمنت‌های معتبر اروپایی، آمریکایی و آسیایی آماده می‌شود.

سوالات متداول:

لامبورگینی تمراریو GT3 چه تفاوتی با نسخه جاده‌ای دارد؟
در نسخه GT3، سیستم پلاگین هیبریدی حذف شده و از یک موتور V8 چهارلیتری توئین‌توربو مخصوص مسابقه استفاده می‌شود.

چه زمانی تمراریو GT3 وارد مسابقات خواهد شد؟
اولین حضور رسمی آن در مسابقات ۱۲ ساعته سبرینگ در مارس ۲۰۲۶ خواهد بود.

آیا تمراریو GT3 جانشین هوراکان GT3 است؟
بله، تمراریو GT3 جایگزینی رسمی و پیشرفته برای هوراکان GT3 به‌شمار می‌رود.

تیم تحریریه آناژورنال متشکل از روزنامه‌نگاران باتجربه و متخصص در حوزه‌های خبری متنوع از جمله اخبار سینمای ایران و جهان، فناوری، و رویدادهای محلی است. این تیم با بیش از چند سال تجربه در رسانه‌ آناژورنال، به ارائه اخبار دقیق، به‌روز و جذاب متعهد است.