رشد چشمگیر بلو بانک: تعداد کاربران از ۱۶ میلیون گذشت

با اجرای کمپین تابستانی «دعوت دو ۱۰۰ بُرد»، تعداد کاربران اپلیکیشن بلو از مرز ۱۶ میلیون نفر عبور کرد و بیش از یک میلیون کاربر جدید به این نئوبانک و بلوجونیور پیوستند.

رشد چشمگیر بلو بانک: تعداد کاربران از ۱۶ میلیون گذشت
اخبار فوری جنگ

به گزارش آناژورنال، بلوبانک سامان در کمپین تابستان ۱۴۰۴ خود که از ۱۲ مرداد تا یکم شهریور برگزار شد، مبلغ هدیه دعوت از دوستان را به ۲۰۰ هزار تومان افزایش داد.

در این طرح، کاربران با دعوت دوستان خود از طریق کد مخصوص، ۱۰۰ هزار تومان هدیه دریافت می‌کردند و دعوت‌شونده نیز پس از بازکردن حساب، ۱۰۰ هزار تومان هدیه دریافت می‌کرد.

پیش از این، هدیه دعوت تنها ۳۰ هزار تومان بود و در اولین جمعه هر ماه با طرح بلوفرایدی به ۶۰ هزار تومان افزایش می‌یافت.

رشد چشمگیر تعداد کاربران و دعوت‌ها

در جریان این کمپین، تعداد دعوت‌ها نسبت به ماه قبل ۵ برابر افزایش یافت و در مجموع، یک میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر جدید به جمع کاربران بلو و بلوجونیور اضافه شدند.

مجموع هدایا در این کمپین به ۲۴۰ میلیارد تومان رسید. از ۴۵۰ هزار کاربر بلو که در کمپین شرکت کردند، حدود یک میلیون نفر عضو جدید شدند.

همچنین ۲۰۰ هزار کاربر جدید از طریق دعوت ۱۵۰ هزار نفر از کاربران بلوجونیور به این بانک ویژه کودکان و نوجوانان پیوستند. میانگین تعداد دعوت‌ها در این کمپین دو دعوت به ازای هر کاربر بود.

رکوردداران کمپین
رکورد بیشترین دعوت مربوط به یک خانم ۲۳ ساله از تهران بود که ۳۱۵۲ نفر را به بلو و بلوجونیور دعوت کرد.

در مجموع، ۵۷۷ نفر بیش از ۲۰ دعوت موفق داشتند. بیشترین مشارکت در گروه سنی ۱۹ تا ۳۰ سال ثبت شد و از نظر جغرافیایی، کاربران تهرانی بیشترین دعوت‌ها را داشتند، پس از آن استان‌های خراسان رضوی و خوزستان در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

از میان ۵۷۷ نفر رکورددار، ۳۲۹ نفر مرد و ۲۴۸ نفر زن بودند. همچنین ۱۳ درصد از رکوردداران بیش از ۱۰۰ دعوت موفق ثبت کردند.

اهدای هدایا به موسسات نیکوکاری
یکی دیگر از ویژگی‌های این کمپین، امکان اهدا هدایا به موسسات نیکوکاری بود.

از ۴۵ هزار کاربر دعوت‌کننده، ۱۰ درصد هدیه خود را به مراکز نیکوکاری اهدا کردند و در مجموع بیش از ۲۰ میلیارد تومان کمک خیریه صورت گرفت.

این کمپین نشان داد که استراتژی تشویق کاربران به دعوت دوستان نه تنها موجب رشد چشمگیر تعداد کاربران شده، بلکه فرصتی برای انجام اقدامات خیرخواهانه نیز فراهم کرده است.

سؤالات متداول:
چند نفر در کمپین «دعوت دو ۱۰۰ بُرد» شرکت کردند؟
۴۵۰ هزار نفر از کاربران بلو و بلوجونیور در این کمپین مشارکت داشتند.

چه تعداد کاربر جدید به بلو اضافه شد؟
حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر جدید به جمع کاربران بلو و بلوجونیور پیوستند.

رکورد بیشترین دعوت در این کمپین متعلق به کیست؟
یک خانم ۲۳ ساله از تهران با دعوت ۳۱۵۲ نفر رکورددار بیشترین تعداد دعوت بود.

چقدر از هدایا به موسسات نیکوکاری اهدا شد؟
بیش از ۲۰ میلیارد تومان توسط ۴۵ هزار کاربر بلو به مراکز نیکوکاری اهدا شد.

میانگین تعداد دعوت به ازای هر کاربر چقدر بود؟
میانگین تعداد دعوت‌ها دو دعوت به ازای هر کاربر ثبت شد.

تیم تحریریه آناژورنال متشکل از روزنامه‌نگاران باتجربه و متخصص در حوزه‌های خبری متنوع از جمله اخبار سینمای ایران و جهان، فناوری، و رویدادهای محلی است. این تیم با بیش از چند سال تجربه در رسانه‌ آناژورنال، به ارائه اخبار دقیق، به‌روز و جذاب متعهد است.