به گزارش آناژورنال، شرکت مخابرات ایران و شرکت کاراشاب در جریان بیستوهشتمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ، دو تفاهمنامه همکاری در حوزه فروش سرویسهای باندپهن، برندشاپها و توسعه زیرساختهای ابری امضا کردند.
جزئیات تفاهمنامه اول چیست؟
در نخستین تفاهمنامه، که با حضور مهندس مسعود احمدپور، معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران، و مهندس علی مهرپویا، مدیرعامل کاراشاب، منعقد شد، کاراشاب بهعنوان نماینده فروش کشوری سرویسهای باندپهن خانگی، ایجاد برندشاپهای مخابرات و مدیریت سامانههای اجرایی انتخاب شد. این همکاری سهساله از ابتدای تیرماه ۱۴۰۳ آغاز شده و تا پایان خردادماه ۱۴۰۶ ادامه خواهد داشت و سراسر کشور را دربر میگیرد.
محور تفاهمنامه دوم چیست؟
در تفاهمنامه دوم که در دومین روز نمایشگاه (جمعه ۴ مهرماه) و با حضور مهندس عبدالمجید امامی، معاون مشتریان تجاری و سازمانی شرکت مخابرات ایران، و مدیرعامل کاراشاب به امضا رسید، توسعه زیرساخت سرویسهای ابری محور اصلی همکاری دو طرف اعلام شد.
اهمیت همکاری مخابرات و کاراشاب چیست؟
با امضای این دو تفاهمنامه، کاراشاب نقشی کلیدی در توسعه خدمات نوین شرکت مخابرات ایران در حوزههای مشتریان خانگی و تجاری ایفا خواهد کرد و به بهبود دسترسی و کیفیت سرویسهای باندپهن و خدمات ابری در سراسر کشور کمک میکند.
سؤالات متداول:
تفاوت تفاهمنامه اول و دوم چیست؟
تفاهمنامه اول مربوط به فروش سرویسهای باندپهن، برندشاپها و مدیریت سامانههای اجرایی است و تفاهمنامه دوم بر توسعه زیرساخت سرویسهای ابری تمرکز دارد.
مدت زمان همکاری چه مدت است؟
تفاهمنامه اول سه ساله است و از ابتدای تیرماه ۱۴۰۳ تا پایان خردادماه ۱۴۰۶ اعتبار دارد.
کاراشاب چه نقشی در این همکاری دارد؟
کاراشاب بهعنوان نماینده فروش کشوری سرویسها، مدیریت برندشاپها و توسعه زیرساخت ابری انتخاب شده و نقش کلیدی در ارائه خدمات نوین مخابرات ایفا میکند.
این همکاری چه مناطقی را پوشش میدهد؟
این تفاهمنامهها سراسر کشور را دربرمیگیرد و خدمات مخابرات را در سطح ملی توسعه میدهد.
تأثیر این همکاری بر مشتریان چیست؟
مشتریان خانگی و تجاری از دسترسی بهتر به سرویسهای باندپهن، خدمات ابری و برندشاپهای استاندارد بهرهمند خواهند شد.
ارسال پاسخ
نمایش دیدگاه ها