پایتخت ۷ زیر ذره‌ بین مخاطبان؛ تبلیغات آزاردهنده در اولین قسمت!

حجم بالای تبلیغات در سریال «پایتخت 7» در قسمت اول، با حضور بازیگران در صحنه‌ها و نمایش محصولات مختلف مانند نوشیدنی‌های میوه‌ای و شیر، مورد توجه قرار گرفت.

پایتخت ۷ زیر ذره‌ بین مخاطبان؛ تبلیغات آزاردهنده در اولین قسمت!
پایتخت ۷ زیر ذره‌ بین مخاطبان؛ تبلیغات آزاردهنده در اولین قسمت!
کانال تلگرام آناژورنال

سریال «پایتخت ۷» در حالی پخش اولین قسمت خود را آغاز کرد که حجم بالای تبلیغات در آن، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

به گزارش رسانه تحلیلی خبری آناژورنال، تبلیغات گسترده در این مجموعه تلویزیونی، پیش از این نیز در فصل‌های گذشته، به‌ویژه در «پایتخت ۶»، مورد انتقاد مخاطبان و حتی برخی عوامل سریال قرار گرفته بود.

با این حال، در «پایتخت ۷» نه‌تنها باکس‌های آگهی‌های بازرگانی همچنان زمان زیادی را به خود اختصاص داده‌اند، بلکه تبلیغات به شکلی متفاوت و درون خود سریال گنجانده شده است.

این تبلیغات که با مشارکت بازیگران و در دل داستان صورت می‌گیرد، شامل محصولات مختلفی از جمله نوشیدنی‌های میوه‌ای، شیر، برنج و… می‌شود.

همچنین پیش از آغاز تیتراژ ابتدایی سریال، آیتم تبلیغاتی ویژه‌ای پخش شد که در آن بازیگران «پایتخت» حضور داشتند.

این اقدام نیز واکنش‌های متفاوتی را در بین مخاطبان به همراه داشت و برخی آن را گامی دیگر در جهت تجاری‌سازی این مجموعه محبوب دانستند.

حال باید دید که در ادامه پخش این سریال، آیا حجم این تبلیغات کاهش خواهد یافت یا انتقادات نسبت به آن بیشتر خواهد شد.

سوالات متداول:

چرا در سریال «پایتخت 7» تبلیغات زیادی پخش می‌شود؟

در این فصل، علاوه بر تبلیغات باکس آگهی‌های بازرگانی، برخی از تبلیغات به‌طور درون‌صحنه‌ای و توسط خود بازیگران در داستان گنجانده شده است.

این تبلیغات بیشتر شامل محصولات خوراکی مانند نوشیدنی‌ها و شیر است.

آیا تبلیغات در سریال «پایتخت» باعث کم‌حوصله شدن مخاطب می‌شود؟

برخی از تماشاگران به ویژه در فصول گذشته، از حجم بالای تبلیغات شکایت داشتند.

البته هنوز برخی معتقدند که این تبلیغات برای تأمین هزینه‌های تولید لازم است.

چرا سریال «پایتخت 7» این‌قدر تبلیغات درون‌صحنه‌ای دارد؟

این نوع تبلیغات به سازندگان این امکان را می‌دهد که درآمد بیشتری از پخش سریال کسب کنند.

همچنین استفاده از بازیگران برای نمایش محصولات، جذابیت بیشتری برای مخاطبان ایجاد می‌کند.

آیا بازیگران در تبلیغات درون‌صحنه‌ای سریال «پایتخت 7» واقعی هستند؟

بله، در سریال جدید پایتخت، خود بازیگران برای تبلیغات محصولات مختلف در صحنه‌ها حضور دارند و برخی از آن‌ها حتی به‌طور مستقیم با ترفندهای نمایشی، این تبلیغات را ارائه می‌دهند.

آیا این تبلیغات باعث کاهش کیفیت داستان سریال «پایتخت 7» می‌شود؟

برخی معتقدند که حضور زیاد تبلیغات در درون سریال می‌تواند بر جذابیت داستان تأثیر بگذارد، در حالی که عده‌ای دیگر می‌گویند این یک روش معمول برای تأمین مالی پروژه‌های تلویزیونی است.

در سریال «پایتخت 7» چه محصولاتی تبلیغ می‌شوند؟

تبلیغات در این سریال بیشتر بر روی اقلام خوراکی مانند نوشیدنی‌های میوه‌ای، شیر و برنج متمرکز است.

آیا انتقاداتی از تبلیغات «پایتخت 7» وجود دارد؟

بله، برخی از منتقدان و مخاطبان به شدت از حجم بالای تبلیغات در این سریال ناراضی هستند و این مسئله را عامل کاهش کیفیت تماشای سریال می‌دانند.

آیا سازندگان «پایتخت» خودشان هم از تبلیغات ناراضی هستند؟

بله، در فصول گذشته، نویسندگان و سازندگان این سریال به صورت غیرمستقیم به این موضوع اشاره کرده‌اند که حجم بالای تبلیغات در پخش‌های قبلی، برای آنان نیز آزاردهنده بوده است.

چطور تبلیغات در «پایتخت 7» درون‌صحنه اجرا می‌شود؟

در برخی صحنه‌ها، بازیگران خود در حال استفاده از محصولات تبلیغ شده هستند یا محصولات در صحنه به‌طور طبیعی نمایش داده می‌شوند، به‌طوری که مخاطب ممکن است به طور غیرمستقیم با آنها آشنا شود.

آیا بازخوردها از تبلیغات در پایتخت مثبت بوده است؟

برخی از مخاطبان از وجود تبلیغات زیاد در «پایتخت 7» ابراز نارضایتی کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر اعتقاد دارند که این موضوع باعث زنده شدن و هیجان بیشتری برای تماشای سریال شده است.

تبلیغ در آناژورنال بنری
فاطمه زاده محمد کارشناس تولید محتوا حدودا 5 سال هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت میکنم.