رقابت حساس سپاهان و پرسپولیس برای سهمیه لیگ نخبگان آسیا

سپاهان فقط با شکست استقلال در هفته پایانی لیگ برتر سهمیه لیگ نخبگان آسیا می‌گیرد؛ پرسپولیس در هفت سال اخیر همیشه در دیدارهای آخر پیروز بوده است.

رقابت حساس سپاهان و پرسپولیس برای سهمیه لیگ نخبگان آسیا
رقابت حساس سپاهان و پرسپولیس برای سهمیه لیگ نخبگان آسیا
کانال تلگرام آناژورنال

به گزارش رسانه تحلیلی خبری آناژورنال در هفته پایانی لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۴، تکلیف سهمیه لیگ نخبگان آسیا برای تیم‌های سپاهان و پرسپولیس مشخص خواهد شد.

جدیدترین اخبار ورزشی را در آناژورنال بخوانید.

هر دو تیم هم‌امتیاز هستند و تنها با کسب پیروزی در دیدارهای آخر خود می‌توانند سهمیه را به دست آورند. سپاهان در اصفهان میزبان استقلال است و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار خواهد رفت.

نکته مهم این است که پرسپولیس در هفت سال اخیر در تمامی دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر پیروز شده و تنها راه کسب سهمیه برای سپاهان، شکست دادن استقلال است.

پرسپولیس در دهه اخیر با نتایج مختلف موفق شده در بازی‌های آخر پیروز باشد و آخرین شکستش در هفته پایانی به لیگ شانزدهم بازمی‌گردد.

در نهایت، رقابت سهمیه بین دو تیم حساس و نفس‌گیر است و هواداران منتظر پایان هیجان‌انگیز این فصل لیگ برتر هستند.

سوالات متداول:

چه تیم‌هایی در هفته پایانی برای کسب سهمیه لیگ نخبگان آسیا رقابت می‌کنند؟
سپاهان و پرسپولیس دو تیم اصلی این رقابت هستند که هم‌امتیاز بوده و تنها با پیروزی در بازی آخر می‌توانند سهمیه را کسب کنند.

سپاهان در هفته پایانی مقابل کدام تیم بازی می‌کند؟
سپاهان میزبان استقلال در اصفهان است.

پرسپولیس در هفته پایانی با چه تیمی بازی می‌کند؟
پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تیم هوادار خواهد بود.

آیا پرسپولیس در دیدارهای پایانی لیگ برتر سابقه موفقیت دارد؟
بله، پرسپولیس در هفت سال اخیر در تمامی دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر به پیروزی رسیده است.

آخرین شکست پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر چه زمانی بود؟
آخرین شکست پرسپولیس در هفته پایانی به لیگ شانزدهم و دیدار مقابل سیاه جامگان بازمی‌گردد.

چگونه سپاهان می‌تواند سهمیه لیگ نخبگان آسیا را کسب کند؟
تنها با شکست دادن استقلال در بازی هفته پایانی.

آیا پرسپولیس بدون توجه به نتیجه سپاهان سهمیه را کسب خواهد کرد؟
خیر، پرسپولیس هم باید بازی خود را ببرد تا شانس کسب سهمیه را داشته باشد، چرا که دو تیم هم‌امتیاز هستند.

تبلیغ در آناژورنال بنری
فاطمه زاده محمد کارشناس تولید محتوا حدودا 5 سال هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت میکنم.