پائولو دیبالا پس از عمل جراحی، فصل را از دست داد

پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی رم، پس از آسیب‌دیدگی در بازی مقابل کالیاری، تحت عمل جراحی قرار گرفت و فصل 2025 را از دست داد.

پائولو دیبالا پس از عمل جراحی، فصل را از دست داد
پائولو دیبالا پس از عمل جراحی، فصل را از دست داد
کانال تلگرام آناژورنال

به گزارش رسانه تحلیلی خبری آناژورنال، پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال رم، پس از آسیب‌دیدگی در دیدار برابر کالیاری در سری‌ A، امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت و به این ترتیب فصل 2025 را از دست داد.

دیبالا در تاریخ ۱۶ مارس در دقیقه‌های پایانی بازی دچار مصدومیت از ناحیه ران پای چپ خود شد و معاینات پزشکی نشان داد که پارگی در تاندون سمی‌تندینوسوس داشته است.

پزشکان پس از ارزیابی‌های لازم تصمیم به عمل جراحی گرفتند تا از بازگشت مجدد آسیب جلوگیری کنند.

باشگاه رم اعلام کرد که عمل جراحی دیبالا در لندن با موفقیت انجام شد و او روند توان‌بخشی خود را در مرکز تمرینی تریگوریا آغاز خواهد کرد.

طبق گزارش‌ها، دیبالا روز ۶ آوریل از جایگاه تماشاگران در ورزشگاه المپیکو برای تشویق تیمش در دیدار مقابل یوونتوس حضور خواهد داشت.

سوالات متداول

1. دیبالا چطور مصدوم شد؟
آره، دیبالا تو بازی با کالیاری که به‌عنوان تعویضی وارد زمین شد، پای چپش آسیب دید. تاندونش پاره شد و مجبور شد عمل جراحی کنه.

2. دیبالا چه زمانی برمی‌گرده به میادین؟
متاسفانه دیبالا این فصل دیگه نمی‌تونه بازی کنه. اما به نظر میاد که تابستون بیاد و دوباره تمریناتش رو شروع کنه.

3. دیبالا کجا عمل شد؟
دیبالا برای جراحی به لندن رفت و عملش هم موفقیت‌آمیز بود.

4. چرا دیبالا این فصل نمی‌تونه بازی کنه؟
چون پارگی تاندونش جدی بود و باید عمل می‌کرد. بعد از عمل جراحی، دیگه نمی‌تونه تا پایان فصل بازی کنه.

5. دیبالا کی به تیم برمی‌گرده؟
اگر همه چیز خوب پیش بره، دیبالا به احتمال زیاد تابستون به تمرینات برمی‌گرده، ولی دقیقاً معلوم نیست.

6. دیبالا تو بازی‌های آینده رم شرکت می‌کنه؟
نه، دیبالا دیگه تو این فصل نمی‌تونه بازی کنه، باید برای فصل بعد منتظر بمونیم.

7. این مصدومیت دیبالا چطور تیم رم رو تحت تاثیر قرار می‌ده؟
این یه ضربه بزرگ برای رم هست چون دیبالا یکی از ستاره‌های اصلی تیم بود و حالا مربیان باید برای بازی‌های آینده راه‌حل‌هایی پیدا کنن.

تبلیغ در آناژورنال بنری
آیدا رادور کارشناس تولید محتوا