رشد فوری تعامل کاربران در Reddit با ابزارهای جدید: از پیشنهاد جامعه تا بررسی پست!

ردیت ابزارهای جدیدی معرفی کرده که به کاربران کمک می‌کند تا جوامع مناسب را پیدا کرده، از نقض قوانین جلوگیری کنند.

رشد فوری تعامل کاربران در Reddit با ابزارهای جدید: از پیشنهاد جامعه تا بررسی پست!
رشد فوری تعامل کاربران در Reddit با ابزارهای جدید: از پیشنهاد جامعه تا بررسی پست!

به گزارش رسانه تحلیلی خبری آناژورنال ردیت روز پنجشنبه اعلام کرد که مجموعه‌ای از ابزارهای جدید را برای آسان‌تر کردن مشارکت کاربران در پلتفرم خود معرفی کرده است.

این ویژگی‌ها طراحی شده‌اند تا به کاربران کمک کنند جوامع مناسب را پیدا کنند، از شکستن قوانین جلوگیری کنند و نحوه مشارکت در شبکه اجتماعی را بهتر درک کنند.

ترکیب این ویژگی‌ها هدفشان بهبود تجربه پست‌گذاری برای کاربران ردیت است و به ویژه به کاربرانی که ممکن است تازه وارد باشند و به طور کامل با نحوه عملکرد ردیت آشنا نیستند یا نمی‌دانند باید پست‌های خود را در کجا منتشر کنند، کمک خواهد کرد.

اولین ویژگی جدید، “پیشنهادات جامعه” نام دارد. اگر کاربری پستی ایجاد کرده باشد و مطمئن نباشد که آن را در کدام جامعه باید منتشر کند، یک منوی کشویی “انتخاب جامعه” اکنون پیشنهادات مناسب برای ساب ردیت‌ها را بر اساس محتوای پست ارائه خواهد داد.

این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا راحت‌تر با مخاطبان مناسب در ارتباط باشند.

ویژگی دیگری به نام “بررسی پست” معرفی شده است که به کاربران کمک می‌کند تا تشخیص دهند که آیا پست آن‌ها ممکن است قوانین ساب ردیت را نقض کند یا خیر تا قبل از ارسال، آن را اصلاح کنند.

هدف از این ویژگی کمک به کاربرانی است که ممکن است به طور تصادفی قوانین را نقض کرده و پست آن‌ها حذف شود.

کاربران می‌توانند با کلیک بر روی آیکون عصا در گوشه پایین سمت راست پنجره نوشتن پست، این ابزار را فعال کنند و محتوای مربوطه که ممکن است نقض‌کننده قوانین باشد را مشاهده کنند.

ردیت همچنین ابزار جدیدی را راه‌اندازی کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای حذف‌شده را در ساب ردیت دیگری دوباره پست کنند.

زمانی که پستی به دلیل نقض قوانین جامعه حذف می‌شود، کاربران یک پیام جدید زیر آن پست مشاهده خواهند کرد که به آن‌ها کمک می‌کند محتوای خود را در یک ساب ردیت پیشنهادی دیگر ارسال کنند.

علاوه بر این، زمانی که کاربران یک جامعه را برای پست کردن انتخاب می‌کنند ولی با شرایط آن جامعه مطابقت ندارند، ردیت اکنون پیشنهاداتی در مورد چگونگی مشارکت در آن جامعه ارائه خواهد داد.

به عنوان مثال، ممکن است به کاربر اعلام شود که نمی‌تواند به دلیل نداشتن حداقل امتیاز کارما (نمره اعتبار آنلاین) در یک جامعه پست بگذارد و باید برای کسب امتیاز بیشتر، پست‌ها و نظرات بیشتری در ردیت ارسال کند.

در نهایت، ردیت ویژگی “بینش‌های پست” خود را بهبود داده تا کاربران بتوانند ببینند که پست‌هایشان چگونه عمل کرده است.

اکنون کاربران می‌توانند تاریخچه بازدیدها، لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و اطلاعات دیگر را مشاهده کنند.

با این اطلاعات، کاربران ردیت قادر خواهند بود متوجه شوند که چه نوع پست‌هایی عملکرد بهتری دارند و این به آن‌ها کمک خواهد کرد تا رویکرد خود را برای پست‌های آینده بهبود بخشند.

تمامی این ویژگی‌ها از امروز در دسترس کاربران در نسخه موبایل و دسکتاپ در سراسر جهان قرار گرفته است.

سوالات متداول:

1. چگونه ویژگی “Community Suggestions” در Reddit کار می‌کند؟

ویژگی “Community Suggestions” به کاربران کمک می‌کند تا هنگام ارسال پست‌ها، جامعه مناسب برای محتوا را پیدا کنند.

این ویژگی به طور خودکار بر اساس محتوای پست، پیشنهاداتی برای ساب‌ردیت‌های مناسب نمایش می‌دهد.

2. ویژگی “Post Check” چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

“Post Check” به کاربران کمک می‌کند تا قبل از ارسال پست خود، بررسی کنند که آیا احتمال نقض قوانین ساب‌ردیت وجود دارد یا نه.

این ابزار به صورت آیکون عصای جادویی در گوشه پایین سمت راست ویرایشگر پست ظاهر می‌شود و به کاربران هشدار می‌دهد که محتوای پست ممکن است با قوانین تضاد داشته باشد.

3. چگونه می‌توانم پستی که حذف شده را دوباره در ساب‌ردیت دیگری ارسال کنم؟

اگر پست شما به دلیل نقض قوانین حذف شده باشد، Reddit به شما امکان می‌دهد که آن پست را با پیشنهاد یک ساب‌ردیت جایگزین دوباره ارسال کنید.

این ابزار به شما کمک می‌کند که محتوای خود را به جامعه‌ای دیگر که بیشتر با محتوای شما مرتبط است، ارسال کنید.

4. ویژگی “Post Insights” در Reddit چیست و چگونه می‌تواند به کاربران کمک کند؟

ویژگی “Post Insights” به کاربران این امکان را می‌دهد که عملکرد پست‌های خود را بررسی کنند.

این ابزار به شما نشان می‌دهد که پست شما چقدر مشاهده شده، لایک و به اشتراک گذاشته شده است، و همچنین اطلاعاتی مانند تاریخچه آمارها را ارائه می‌دهد.

این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا درک بهتری از عملکرد پست‌هایشان داشته باشند و برای پست‌های آینده خود استراتژی بهتری انتخاب کنند.

فاطمه زاده محمد کارشناس تولید محتوا حدودا 5 سال هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت میکنم.