سیدفرید موسوی: مرجع ارسال پیامک‌ های حجاب مشخص نیست

سیدفرید موسوی، نماینده مجلس، در اظهارات جدید خود به ارسال پیامک‌های حجاب و مرجع ارسال آن‌ها اعتراض کرده است.

سیدفرید موسوی: مرجع ارسال پیامک‌ های حجاب مشخص نیست
سیدفرید موسوی: مرجع ارسال پیامک‌ های حجاب مشخص نیست
کانال تلگرام آناژورنال

سیدفرید موسوی، نماینده مجلس، در اظهاراتی جدید درباره ارسال پیامک‌های حجاب در کشور گفت که هنوز مشخص نیست که کدام مرجع و با چه مجوزی به اطلاعات مردم دسترسی دارد و چنین اخطارهایی درباره حجاب صادر می‌کند.

جدیدترین اخبار ایران را در آناژورنال بخوانید.

به گزارش رسانه تحلیلی خبری آناژورنال، سیدصادق حسینی، روزنامه‌نگار، در شبکه اجتماعی ایکس یادداشتی منتشر کرد که در آن اشاره داشت به مصاحبه سیدفرید موسوی با انتخاب که در آن از ارسال پیامک‌های حجاب انتقاد کرده بود.

موسوی در این مصاحبه گفت که پیامک‌های کشف حجاب برای مردم ارسال می‌شود در شرایطی که آنان درگیر مشکلات اقتصادی و اضطراب‌های ناشی از پرداخت اجاره خانه و هزینه درمان هستند.

او همچنین تأکید کرد که مرجع ارسال این پیامک‌ها مشخص نیست و از مقامات مسئول خواستار شفاف‌سازی این موضوع شد.

این اظهارات موسوی به نوبه خود سوالات زیادی در خصوص سیاست‌های جاری و نحوه دسترسی به اطلاعات خصوصی مردم به وجود آورده است.

سوالات متداول:

سیدفرید موسوی چه نکته‌ای درباره پیامک‌های حجاب مطرح کرد؟
موسوی بیان کرده که پیامک‌های کشف حجاب برای مردم ارسال می‌شود در حالی که بسیاری از مردم مشکلات جدی مانند پرداخت اجاره خانه و هزینه درمان دارند.

آیا موسوی اشاره‌ای به مرجع ارسال پیامک‌های حجاب کرده است؟
بله، موسوی اعلام کرده که مرجع ارسال این پیامک‌ها مشخص نیست و هنوز نمی‌دانیم که چه نهادی به اطلاعات مردم دسترسی دارد.

چه انتقادی سیدفرید موسوی به وضعیت کنونی پیامک‌های حجاب داشت؟
موسوی انتقاد کرده که در شرایطی که مردم با مشکلات مالی مواجه هستند، ارسال چنین پیامک‌هایی تنها باعث ایجاد اضطراب برای آنان می‌شود.

چرا مشخص نیست که مرجع ارسال پیامک‌ها چه نهادی است؟
موسوی به این موضوع اشاره کرده که مسئول یا مرجع این پیامک‌ها هنوز برای عموم مردم و مقامات دولتی روشن نیست و نیاز به شفاف‌سازی دارد.

آیا این اظهارات موسوی واکنشی به وضعیت اقتصادی مردم است؟
بله، موسوی به تأثیرات منفی پیامک‌های حجاب بر مردم در شرایط اقتصادی فعلی اشاره کرده و خواستار توجه به مشکلات اصلی مردم شده است.

تبلیغ در آناژورنال بنری
فاطمه زاده محمد کارشناس تولید محتوا حدودا 5 سال هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت میکنم.