توضیحات اپراتور ایرانسل در مورد اختلال در سیم‌کارت‌ های ایرانسل: پیامک‌ های سقف مصرف مجاز به اشتباه ارسال شد

اپراتور دوم تلفن همراه از ارسال اشتباهی پیامک‌های سقف مصرف مجاز به برخی کاربران خبر داد. جزئیات بیشتر در این اطلاعیه.

توضیحات اپراتور ایرانسل در مورد اختلال در سیم‌کارت‌ های ایرانسل: پیامک‌ های سقف مصرف مجاز به اشتباه ارسال شد
توضیحات اپراتور ایرانسل در مورد اختلال در سیم‌کارت‌ های ایرانسل: پیامک‌ های سقف مصرف مجاز به اشتباه ارسال شد
کانال تلگرام آناژورنال

به گزارش رسانه تحلیلی خبری آناژورنال، به دنبال انتشار خبری از سوی کاربران در فضای مجازی مبنی بر اختلال در سیم‌کارت‌های اپراتور دوم تلفن همراه، این اپراتور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پیامک‌های مذکور، به اشتباه ارسال شده‌اند.

جدیدترین اخبار ایران را در آناژورنال بخوانید.

از ساعتی قبل برخی کاربران در فضای مجازی از اختلال در سیم‌کارت‌های اپراتور دوم تلفن همراه خبر داده‌اند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که این اپراتور با ارسال پیامک‌هایی اعلام کرده سقف مصرف مجاز کاربران به پایان رسیده است.

در این راستا این اپراتور با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در شامگاه یکشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه، برخی مشترکان دائمی پیامک‌هایی درباره «سقف مصرف مجاز» به اشتباه دریافت کرده‌اند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: در جریان عملیات به‌روزرسانی در شامگاه یکشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴، پیامک‌هایی درباره «سقف مصرف مجاز»، به صورت اشتباه برای برخی مشترکان دائمی ارسال شد.

ضمن عذرخواهی، به اطلاع مشترکانی که پیامک فوق را دریافت کرده‌اند می‌رساند که پیامک‌های مذکور، به اشتباه ارسال شده است.

مشترکان این اپراتور می‌توانند برای اطلاع از وضعیت دقیق سقف مصرف مجاز و میزان باقیمانده بسته‌های اینترنت خود، به سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من» مراجعه کنند.

همچنین برای مشترکان مذکور، پیامکی با هدف شفاف‌سازی به شرح زیر ارسال شده است:

“مشترک گرامی، لطفاً پیامک‌های شب گذشته مربوط به سقف مصرف مجاز را نادیده بگیرید. این پیامک‌ها به‌طور اشتباه، در جریان عملیات به‌روزرسانی یکشنبه‌شب ارسال شده‌اند. شما می‌توانید در هر زمان، وضعیت سقف مصرف مجاز و میزان باقیمانده بسته‌های خود را از طریق برنامه ایرانسل‌من بررسی کنید.»

اپراتور دوم تلفن همراه همواره تلاش می‌کند تا با فراهم کردن زیرساخت و سامانه‌های ارتباطی امن و پایدار، بهترین تجربه ارتباطی را برای مشترکان خود فراهم کند و از اعتماد آن‌ها سپاسگزار است.

سوالات متداول:

چه پیامک‌هایی به اشتباه برای کاربران ارسال شده است؟

پیامک‌هایی درباره «سقف مصرف مجاز» به اشتباه برای برخی مشترکان دائمی ارسال شده است.

چگونه می‌توانم وضعیت سقف مصرف مجاز خود را بررسی کنم؟

برای بررسی وضعیت سقف مصرف مجاز و میزان باقیمانده بسته‌های اینترنت خود، به سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من» مراجعه کنید.

آیا این پیامک‌ها برای همه کاربران ارسال شده است؟

خیر، این پیامک‌ها فقط برای برخی مشترکان دائمی به اشتباه ارسال شده است.

چطور می‌توانم مطمئن شوم که پیامک‌های دریافت شده به اشتباه بوده‌اند؟

پیامک‌های دریافت شده مربوط به «سقف مصرف مجاز» را نادیده بگیرید. این پیامک‌ها به‌طور اشتباه در جریان عملیات به‌روزرسانی ارسال شده‌اند.

تبلیغ در آناژورنال بنری
فاطمه زاده محمد کارشناس تولید محتوا حدودا 5 سال هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت میکنم.