استارتاپ Craif با جذب ۲۲ میلیون دلار، انقلاب جدیدی در تشخیص زودهنگام سرطان ایجاد می‌کند

استارتاپ Craif با جذب ۲۲ میلیون دلار در دور تأمین سرمایه سری C، به گسترش فناوری تشخیص زودهنگام سرطان با استفاده از میکروRNA ادامه می‌دهد.

استارتاپ Craif با جذب ۲۲ میلیون دلار، انقلاب جدیدی در تشخیص زودهنگام سرطان ایجاد می‌کند
استارتاپ Craif با جذب ۲۲ میلیون دلار، انقلاب جدیدی در تشخیص زودهنگام سرطان ایجاد می‌کند
کانال تلگرام آناژورنال

به گزارش رسانه تحلیلی خبری آناژورنال استارتاپ Craif که در زمینه توسعه فناوری تشخیص زودهنگام سرطان با استفاده از میکروRNA (miRNA) فعالیت می‌کند، موفق به جذب ۲۲ میلیون دلار در دور تأمین سرمایه سری C شد تا بتواند گسترش بیشتری در بازار ایالات متحده داشته باشد.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی را در آناژورنال بخوانید.

این استارتاپ که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده است، یک تست غیرتهاجمی بر پایه ادرار طراحی کرده که به شناسایی سرطان در مراحل اولیه، از جمله مرحله ۱، کمک می‌کند و این امکان را فراهم می‌آورد که تشخیص زودهنگام سرطان دسترس‌پذیرتر و مؤثرتر شود.

سرمایه جدید علاوه بر حمایت از گسترش در ایالات متحده، به پیشبرد تحقیق و توسعه این شرکت نیز کمک خواهد کرد و Craif قصد دارد تا سال ۲۰۲۹ آزمایش‌های خود را در ایالات متحده تکمیل کرده و برای دریافت مجوز FDA اقدام کند.

سوالات متداول:

۱. Craif چیست و چه محصولاتی ارائه می‌دهد؟
Craif یک استارتاپ نوآورانه است که در زمینه تشخیص زودهنگام سرطان فعالیت می‌کند.

این شرکت از میکروRNA برای تشخیص سرطان در مراحل اولیه با استفاده از آزمایش‌های غیرتهاجمی ادرار استفاده می‌کند.

محصول اصلی این استارتاپ، miSignal است که قادر است هفت نوع مختلف سرطان را شناسایی کند.

۲. Craif چگونه به شناسایی سرطان کمک می‌کند؟
Craif از میکروRNA به عنوان بیومارکر استفاده می‌کند که توسط سلول‌های سرطانی در مراحل اولیه تولید می‌شود.

این فناوری به کمک نمونه‌های ادراری می‌تواند سرطان را در مراحل بسیار اولیه تشخیص دهد و از روش‌های خون‌گیری سنتی و تهاجمی جلوگیری کند.

۳. Craif چه تفاوتی با سایر استارتاپ‌ها در زمینه تشخیص سرطان دارد؟
Craif به جای استفاده از cfDNA (DNA آزاد سلولی) مانند بسیاری از رقبا، از میکروRNA استفاده می‌کند.

این تکنولوژی به ویژه برای تشخیص سرطان در مراحل اولیه مفید است زیرا میکروRNA به‌طور فعال توسط سلول‌های سرطانی ترشح می‌شود.

۴. Craif چگونه قصد دارد وارد بازار ایالات متحده شود؟
Craif در حال جمع‌آوری نمونه‌های سرطان پانکراس از بیش از ۳۰ مؤسسه پزشکی در ۱۵ ایالت آمریکا است.

این استارتاپ برنامه دارد تا آزمایش‌های خود را تا سال ۲۰۲۹ تکمیل کرده و برای دریافت مجوز FDA اقدام کند.

۵. آیا Craif در حال حاضر درآمدزایی می‌کند؟
بله، Craif با محصول miSignal در ژاپن درآمدزایی می‌کند.

این محصول در بیش از ۱۰۰۰ مؤسسه پزشکی و ۶۰۰ داروخانه در ژاپن در دسترس است و به طور مستقیم به مصرف‌کنندگان و از طریق برنامه‌های سلامت شرکتی نیز عرضه می‌شود.

تبلیغ در آناژورنال بنری
فاطمه زاده محمد کارشناس تولید محتوا حدودا 5 سال هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت میکنم.