به گزارش رسانه تحلیلی خبری آناژورنال با گسترش قابلیت تولید تصویر در ChatGPT، کاربران پس از تبوتاب ساخت عکسهایی به سبک استودیو جیبلی، حالا وارد ترند جدیدی در شبکههای اجتماعی بهویژه لینکدین شدهاند: تبدیل چهره خود به اکشن فیگور.
در این ترند، کاربران با استفاده از چتبات ChatGPT، تصویر خود را بهصورت یک فیگور عروسکی در بستهبندی اختصاصی بازسازی میکنند؛ بستهبندیهایی که اغلب شامل آیتمهایی مثل لپتاپ، فنجان قهوه یا کتاب است.
جدیدترین اخبار هوش مصنوعی را در رسانه تحلیلی خبری آناژورنال بخوانید.
برخی حتی از سبک طراحی برندهایی مثل Barbie و Mac برای ساخت این بستهبندی الهام میگیرند.
اگرچه محبوبیت این ترند هنوز به اندازهی موج تصاویر جیبلی نیست، اما استقبال بالا از آن بار دیگر توانمندی ChatGPT را در بین عموم کاربران اثبات میکند.
قابلیت تبدیل متن به تصویر که اخیراً به ChatGPT اضافه شده، به حدی مورد استقبال قرار گرفته که OpenAI ناچار به محدودسازی دسترسی کاربران رایگان برای جلوگیری از فشار سرورها شده است.
برخی برندهای معروف مانند NYX و Mac نیز به این ترند پیوستهاند، هرچند چهرههای مشهور هنوز واکنش گستردهای نسبت به آن نشان ندادهاند.
سوالات متداول:
۱. چگونه با ChatGPT اکشن فیگور بسازیم؟
برای ساخت اکشن فیگور، کافی است تصویری از چهره خود را در ابزار تصویرساز ChatGPT بارگذاری کرده و درخواست طراحی اکشن فیگور بدهید.
چتبات تصویر را با جزئیات بستهبندی و آیتمهای جانبی تولید میکند.
۲. این ترند فقط در لینکدین است یا جای دیگه هم هست؟
هرچند ترند از لینکدین شروع شد، اما بهتدریج به اینستاگرام، فیسبوک و تیکتاک هم راه پیدا کرده است.
با این حال بیشترین تولید محتوا هنوز در لینکدین دیده میشود.
۳. آیا برندهای بزرگ هم از این ترند استفاده کردهاند؟
بله، برندهایی مانند NYX و Mac به این جریان پیوستهاند و از تصاویر اکشن فیگوری در تبلیغات خلاقانه خود استفاده کردهاند.
۴. محبوبیت این ترند چقدر است؟
اگرچه محبوبیت آن هنوز به اندازه تصاویر سبک جیبلی نیست، اما روند صعودی دارد و کاربران روزبهروز بیشتر جذب آن میشوند.
۵. آیا ساخت اکشن فیگور فقط با ChatGPT ممکن است؟
در حال حاضر، ChatGPT اصلیترین و سادهترین ابزار برای ساخت اکشن فیگور سفارشی با بستهبندی اختصاصی است.
سایر ابزارها مشابهت کمتری دارند یا نیاز به مهارت بالاتری دارند.
ارسال پاسخ
نمایش دیدگاه ها