مدیرعامل بهمن سبز: چه کسی بلیت ۲۲۰ هزار تومانی پیر پسر را می‌خرد؟

هادی اسماعیلی، مدیرعامل موسسه بهمن سبز، با اشاره به زمان طولانی فیلم «پیر پسر» و قیمت بالای بلیت آن، پیشنهاد کرد که این فیلم به صورت مینی‌سریال عرضه شود

مدیرعامل بهمن سبز: چه کسی بلیت ۲۲۰ هزار تومانی پیر پسر را می‌خرد؟
مدیرعامل بهمن سبز: چه کسی بلیت ۲۲۰ هزار تومانی پیر پسر را می‌خرد؟

به گزارش رسانه تحلیلی خبری آناژورنال هادی اسماعیلی، مدیرعامل موسسه بهمن سبز، درباره فیلم «پیر پسر» گفت که این فیلم از لحاظ فنی و بازیگری، به ویژه بازی حسن پورشیرازی، قابل تحسین است، اما زمان طولانی آن ممکن است با قالب‌های متعارف سینمای ایران همخوانی نداشته باشد.

وی با اشاره به زمان ۱۹۰ دقیقه‌ای فیلم، افزود که سالن‌داران سینما ممکن است تمایلی به اکران چنین فیلمی نداشته باشند، چرا که زمان آن معادل دو سانس از فیلم‌های متعارف سینمای ایران است.

اسماعیلی همچنین به افزایش قیمت بلیت سینما در سال ۱۴۰۴ اشاره کرد و ابراز نگرانی کرد که با قیمت بلیت ۲۲۰ هزار تومان برای فیلم «پیر پسر»، بسیاری از مخاطبان از تماشای آن منصرف شوند.

او پیشنهاد داد که سازندگان این فیلم، به جای نمایش آن در سینما، آن را به صورت مینی‌سریال عرضه کنند تا مخاطبان بیشتری قادر به تماشای آن باشند.

این مدیر سینمایی با اشاره به مشکلات موجود در چرخه اکران سینمای ایران، تاکید کرد که یک فیلم نمی‌تواند به تنهایی سینمای کشور را نجات دهد و برای اصلاح وضعیت، باید نظم و سامان مناسبی در نمایش فیلم‌ها برقرار شود.

سوالات متداول

1. هادی اسماعیلی درباره زمان طولانی فیلم «پیر پسر» چه گفته است؟

هادی اسماعیلی اظهار کرد که زمان طولانی فیلم «پیر پسر» ممکن است با قالب‌های سینمای ایران همخوانی نداشته باشد و این موضوع می‌تواند باعث عدم تمایل سالن‌داران به نمایش فیلم شود.

2. هادی اسماعیلی پیشنهاد چه راه حلی برای نمایش «پیر پسر» ارائه داد؟

اسماعیلی پیشنهاد کرد که این فیلم به صورت مینی‌سریال عرضه شود تا مشکلات اکران آن برطرف گردد و از آسیب به کیفیت فیلم جلوگیری شود.

3. مدیرعامل بهمن سبز چه نظری درباره قیمت بلیت ۲۲۰ هزار تومانی فیلم «پیر پسر» دارد؟

اسماعیلی معتقد است که افزایش قیمت بلیت فیلم به ۲۲۰ هزار تومان ممکن است باعث ریزش قابل توجه مخاطبان شود و تماشای این فیلم برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه نباشد.

4. چرا هادی اسماعیلی از وضعیت سینمای ایران نگران است؟

او تاکید کرد که برای بهبود وضعیت سینما، باید چرخه نمایش فیلم‌ها نظم و سامان مناسبی پیدا کند تا تمام فیلم‌هایی که استانداردهای فرمی را دارند، فرصت اکران و آزمایش در گیشه را داشته باشند.

آیدا رادور کارشناس تولید محتوا