با توسعه حوزه دیجیتال مارکتینگ افراد زیادی در عرصه های متفاوت آن شرکت میکنند.
این دسترسی راحت باعث شده است تا رقبای زیادی در عرصه ها پیدا شود، یکی از پر طرفدار ترین زمینه شغلی عرصه پوشاک است، که با گسترش رقبا نیازمند نمونه های عالی از بنرهای تبلیغاتی پوشاک است.
در ادامه 10مورد از انواع نمونه بنر تبلیغاتی پوشاک را معرفی میکنیم پس همراه آناژورنال باشید.
انواع بنر های تبلیغاتی پوشاک
بیلبورد های بزرگراه: در کنار جاده ها قرار دارند و به دید مکان خوب و اندازه بسیار بزرگی که دارند توجه مخاطبان زیادی را جلب میکنند.
قیمت بنر متری در آناژورنال . آموزش ساخت بنر اینستاگرامی
پوسترهای ایستگاه های اتوبوس و مترو: پوسترها نسبت به بیلبورد کمتر مورد توجه است و برای همین از آنها باید در جاهای شلوغ و پر رفت و آمد استفاده شود تا بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند. در این میان ایستگاهای اتوبوس و مترو یکی از بهترین انتخاب ها است، زیرا مردم بیشتر وقت خود را منتظر این سرویس ها هستند.
بنرهای پرچم ساحلی: این نوع بنر در کنار خیابان ها و مغازه ها نصب میشود و ظاهری زیبا در طرح و رنگ های متفاوت دارد و سایز آن به نسبت مکان و نوع آن قابل تغییر است. پرچم های ساحلی دوام و ماندگاری بالایی دارد.
ایده برای بنر تبلیغاتی در آناژورنال . بنر تسلیت آناژورنال
بنرهای پارکی و فروشگاهی: از جمله بنرهایی هستند که بیشتر قابل دید و توجه هستند و معمولا به صورت افقی در پارک ها یا به صورت پوستر در فروشگاه ها نصب میشود و اصولا دارای متنی با عنوان تخفیفات پاییزی یا مناسبتی یا معرفی محصولات جدید هستند.
بنرهای سقفی یا دیواری: بنر های معلق هستند که از سقف و یا از طریق دیوار آویزان هستند و برای جلب توجه بیشتر مشتریان داخل فروشگاه استفاده می شوند.
نکات مهم در تبلیغات پوشاک
برای بانوان: استفاده از طرح های مد روز و شاد؛ الگوهای خاص، تمرکز بر ویژگیهای کاربردی از جمله جنس و کیفیت، استفاده از مدل های منظم و زیبا.
برای آقایان: استفاده از طرح های ساده و رنگ های خنثی، دارا بودن کیفیت و جنس خوب .
برای کودکان: طرح چاپ شاد و رنگ روشن، آنها باید حس بازیگوشی و ماجراجویی را منتقل کنند.
همچنین اکثر بنرهای تبلیغاتی شامل تخفیفات مناسبتی یا معرفی کالکشن های جدید به همراه معرفی برند و لوگوی محصول هستند.
ارسال پاسخ
نمایش دیدگاه ها